Koszt dostawy
Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wybierz produkty dodając je do koszyka. Następnie wybierz formę płatności oraz sposób dostawy przesyłki. Pamiętaj, że składając zamówienie na kwotę powyżej 350 PLNbrutto koszt przesyłki pokrywa sklep Multichem. WAŻNE: W przypadku, gdy przesyłka przekracza standardowe gabaryty przedstawiciel naszego sklepu skontaktuje się z Tobą, by potwierdzić koszty takiej usługi. Dostawa tylko na terenie Polski.
|
Sklep Online |
Czas realizacji zamówienia
Na czas realizacji zamówienia składa się: -
Dostępność produktu - informacja o tym czy produkt jest dostępny znajduje się w karcie produktu,
-
Czas dostawy przez kurieraa - kurier firmy FedEx dostarczy zamówione zakupy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki;
-
Czas zaksięgowania wpłaty - (w przypadku opcji Przelew) czas ten uzależniony jest od transferu środków pomiędzy bankami,
-
Potwierdzenie danych kontaktowych - (w przypadku opcji Płatne przy odbiorze) by unikną pomyłek Nasz pracownik telefonicznie skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia zamówienia oraz danych kontaktowych,
-
Przygotowanie towaru do wysłania - dokładamy wszelkich starań aby zamówienia złożone do godz. 12 wysłane było jeszcze tego samego dnia. Pamiętajmy jednak, że w przypadku zamówień na gotowe kolory czas ten może ulec wydłużeniu - każdy kolor robiony jest po potwierdzeniu zamówienia co gwarantuje najwyższą jakość i długi okres gwarancji.
O postępach prac (zmiany statusu zamówienia) będziecie Państwo informowani e-mailowo.
|
Sklep Online |
Zakupy a Logowanie
KROK 1
Wpisz swój adres mailowy w pierwszym polu. Możesz także użyć konta z portalu społecznościowego Facebook. Skorzystamy tylko z danych niezbędnych w procesie logowania. Pamiętaj, logując się na portalu masz dostęp do wszytkich usług Multichem. Możesz korzystać z naszej witryny, sklepu online i forum kolorystycznego - logując się tylko raz.
<
Nie masz u nas konta i chcesz się zarejestrować przejdź do kroku 2
KROK 2 – Jesteś u nas pierwszy raz i chcesz do nas dołączyć
Aby założyć konto Klienta na naszym portalu, wystarczy wpisać adres e-mail i podać hasło. Pamiętaj, że hasło powinno być odpowiednio trudne - (składa się z co najmniej 6 znaków w tym cyfra i duża litera)
Nie zapomnij zapoznać się z warunkami zakupów w naszym sklepie, które zawierają cenne informacje na temat Twoich przyszłych zamówień.
Chcesz być na bieżąco z naszymi nowościami i promocjami? Zapisz się do naszego newslettera. W ten sposób możesz być pewny, że dowiesz się o nich w pierwszej kolejności!
KROK 3 – Zakupy bez logowania
Nie musisz się logować, rejestrować aby zrobić zakupy w sklepie. W tym przypadku, przed finalizacją zakupu poprosimy Cię jedynie o potwierdzenie Twoich danych podanych w czasie zakupów. Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy kod, który trzeba wpisać w polu weryfikacji adresu.
|
Sklep Online |
Formy płatności
- Płatność online (także karty VISA, Mastercard): to forma szybkiego przelewu, obsługiwanego przez PayU S.A. Przelew jest księgowany w ciągu kilkunastu minut, po czym zamówienie jest przekazywane do realizacji. Klienci nie ponoszą dodatkowych opłat za tę metodę płatności.
-
Przy odbiorze (za pobraniem): zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W tym wypadku przed wysyłką nastąpi telefoniczna weryfikacji zamówienia - potwierdzenie danych kontaktowych. Pracownik zadzwoni do Państwa w najkrótszym możliwym czasie>
-
Przelew: zapłata tradycyjnym przelewem bankowym. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu Multichem, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
|
Sklep Online |
Jak złożyć zamówienie?
Staramy się aby zakupy w naszym sklepie były przyjemne, wygodne i bezpieczne.
Poniżej znajdują się wskazówki, jak znaleźć interesujące produkty i je zamówić.
1. Odszukaj produkt
Produkt możesz znaleźć na dwa sposoby – poprzez intuicyjną wyszukiwarkę która w trakcie wpisywania automatycznie zawęża obszar poszukiwań lub przeglądając kategorie.
Jeśli widzisz interesujący produkt - nie ma potrzeby otwierania karty produktowe, możesz go dodać do koszyk - wystarczy najechać myszką na produkt.
Animacja z efektem dodania produktu do koszyka pozwala w czasie rzeczywistym obserwować dodawanie wybranego towaru do koszyka.
2. Koszyk zawsze pod ręką
Po dodaniu produktu do koszyka nie tracisz możliwości jego edycji - możesz zwiększać i zmniejszać ilości, przejść z koszyka na kartę produktu itd.
3. Potwierdź zakup
Kiedy zdecydujesz, że Twoje zamówienie jest kompletne, poprosimy o dane niezbędne do wysyłki, a także o wybór metody dostawy i formy płatności.
Przed złożeniem zamówienia bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami zakupów w naszym sklepie i o ich zaakceptowanie.
Jeśli dokonujesz zakupów bez rejestracji na stronie, otrzymasz kod weryfikacyjny zamówienia na podany adres e-mail.
Ostatnim krokiem w procesie zamawiania jest naciśnięcie przycisku “Potwierdź zakup”. Jeśli chcesz zapłacić przy pomocy karty lub błyskawicznego przelewu wybierz "Płatność PayU", to chwilę po kliknięciu w ten przycisk przeniesiemy Cię na stronę płatności. Niezależnie od sposobu płatności informację o kolejnych krokach prześlemy do Ciebie drogą mailową.
I już, przystępujemy do realizacji zamówienia.
4. Status zamówienia
Po przekazaniu zamówienia do realizacji, poinformujemy Cię e-mailowo o każdym etapie na jakim znajduje się Twoje zamówienie.
|
Sklep Online |
Nie mam tabliczki znamionowej w samochodzie?
Najprościej, zdemontuj np. klapkę wlewu paliwa i odwiedź nasz sklep (lub wyślij klapkę kurierem do sklepu). Koloryści bazując na zdobywanej przez lata wiedzy oraz wyposażeni w komputerowy system doboru koloru wraz z obszerną dokumentacją kolorystyczną dobiorą idealnie kolor. Takie rozwiązanie uwzględnia zmiany odcieniu jakie dokonał się na naszym samochodzie z upływem lat – ten sposób daje nam gwarancję na najlepszy dobór odcieniu.
Kontakt do Sklepu Profix: tel.: +48 61 652 51 46
sklep@multichem.pl
|
Sklep Online |
Czy z numeru VIN można odczytać kod lakieru?
W internecie można znaleźć strony oferujące takie rozwiązanie. Nie polecam - numery VIN są ustandaryzowane ale tylko część informacji jest ogólnie dostępnych (więcej na wikipedia). Kod koloru należy do domeny producenta i aby mieć pewność, warto skontaktować się z autoryzowanym serwisem i potwierdzić kod lakieru.
|
Sklep Online |
Nie wiem który to numer lakieru na tabliczce znamionowej?
Rozwiązanie - proszę zrobić zdjęcie tabliczki (wystarczy zdjęcie zrobione telefonem) i wysłać zdjęcie na adres e-mail Sklepu Multichem: sklep@multichem.pl.
W wiadomości proszę podać model samochodu i rok produkcji. Pracownicy odczytają numer koloru i doradzą co zrobić dalej.
|
Sklep Online |
Nie wiem jak odczytać kod koloru lub nie potrafię odnaleźć tabliczki znamionowej?
Widzę tutaj dwa rozwiązania:
- Kontakt z dealerem (lub autoryzowanym serwisem) danej marki. W przytłaczającej większości nawet na podstawie numeru VIN są oni nam w stanie podać nam numer koloru – pamiętajmy jednak, że będzie to kolor oryginalny powłoki i nie bierze pod uwagę zmian koloru wynikający ze starzenia się powłoki.
- Drugi sposób to demontaż np. klapki wlewu paliwa i wizyta w naszym sklepie (lub wysyłka kurierem do sklepu). Koloryści bazując na zdobywanej przez lata wiedzy oraz wyposażeni w komputerowy system doboru koloru wraz z obszerną dokumentacją kolorystyczną dobiorą idealnie kolor z uwzględnieniem zmian odcienia jakie dokonał się na naszym samochodzie z upływem lat – ten sposób daje nam gwarancję na najlepszy dobór odcieniu.
Kontakt do Sklepu Profix:
tel.: +48 61 652 51 46
sklep@multichem.pl
|
Sklep Online |
Zwrot produktu
Poniżej kilka punktów z Regulaminu Multichem dotyczące zwrotu, w załączeniu formularz zwrotu:
- Klient który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie w dowolnej formie (w tym przykładowo: przy wykorzystaniu formularza zwrotu, w formie pisemnej bądź w formie wiadomości e-mail) w terminie 14 dni licząc od dnia wydania produktu.
- Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres: Multichem Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 2, 62-030 Luboń, lub adres poczty elektronicznej: sklep@multichem.pl.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający uniknięcie uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości Produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie a Produkt powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym.
- Konsumentowi dokonującego zakupu Produktu służącemu zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb (znajdującego się w kategorii „Gotowe kolory” (mieszkanka kolorów z komponentów podstawowych) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrot zakupionego Produktu.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (tj. za transport od Sprzedawcy do Konsumenta) z tym zastrzeżeniem, że Sprzedawca zwraca Konsumentowi jedynie koszty najtańszego, zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w ofercie Sprzedawcy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy. Dla zachowania 14 – dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie Produktu do Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
- Zwrotu Produktu należy dokonać na adres Sprzedawcy: Sklep firmowy Profix ul. Rynkowa 156 62-081 Przeźmierowo
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności jaki został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu oraz jest możliwy do pobrania w zakładce Zwroty, jednakże skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe.
PDF
|
Sklep Online |
Regulamin sklepu
CZĘŚĆ IV. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Klient jest zobowiązany w szczególności do:
- przestrzegania postanowień Regulaminu,
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania portalu internetowego Sprzedawcy, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej, podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa,
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich przysługujących im praw,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego, chronionych prawem autorskim przysługującym Sprzedawcy lub osobom trzecim, jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub
- Mozilla Firefox w wersji 12 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Java, JavaScript i Cookies,
- Sprzedawca wykorzystuje pliki typu Cookies do gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu Sklepu przez Klienta w celu:
- utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu Sklepu ponownie wpisywać hasła do Konta Klienta,
- dostosowania serwisu Sklepu do potrzeb Klientów oraz
- tworzenia statystyk oglądalności podstron ww. serwisu.
- Wszelkie prawa do treści udostępnianych w ramach Portalu Internetowego, w tym praw autorskich, nazwy sklepu, nazwy domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) przysługują Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej strony internetowej www.multichem.pl oraz sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Produktach podane w Sklepie Internetowym, w szczególności ich opisy, skład, właściwości oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- REJESTRACJA
- W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
- Rejestracja nie jest konieczna do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło do Konta Klienta.
- W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, przed rejestracją Konta Klienta, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- W trakcie Rejestracji, Klient może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, bowiem zgoda może być w każdej chwili cofnięta poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać złożone Sprzedawcy w dowolnej formie, w tym w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rc@multichem.pl lub listownie na adres Sprzedawcy: Multichem Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 2, 62-030 Luboń.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link z potwierdzeniem Rejestracji. Po kliknięciu w link nastąpi przekierowanie na stronę z potwierdzeniem zakończenia procesu rejestracji. Z tą chwilą Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji.
- PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Klientami uprawnionymi do składania zamówień na Produkty oferowane przez Sklep Internetowy są zarówno Klienci:
- posiadający Konto Klienta na Portalu multichem.pl,
- nieposiadający Konta Klienta – dokonujący zakupów z pominięciem Rejestracji i logowania do Konta Klienta.
- Status zarejestrowanego Klienta Sklepu Internetowego uzyskuje się po dokonaniu następujących czynności:
- prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu oraz ustaleniu przez Klienta loginu i hasła do Konta Klienta,
- dokonaniu aktywacji konta poprzez kliknięcie na link wysłany na adres e-mailowy Klienta. Login i hasło mają charakter poufny. Przy każdym kolejnym Zamówieniu Klient używa ustalonego wcześniej loginu i hasła. Po użyciu ustalonego przez Klienta loginu i hasła ma on możliwość aktualizacji danych podanych przy Rejestracji.
- Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta:
- imię i nazwisko,
- adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym),
- adres email,
- numer telefonu kontaktowego,
- hasło.
- Zamówienia od Klientów przyjmowane są bezpośrednio za pośrednictwem Serwisu Internetowego zakładka.
- Warunkiem przyjęcia Zamówienia do realizacji jest:
- w przypadku złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego – prawidłowe wypełnienie formularza i w przypadku braku konta na portalu www.multichem.pl walidacja adresu z wykorzystaniem funkcji kodów jednorazowych wysyłanych na podany e-mail.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz przyjmuje Zamówienie do realizacji – w tym momencie zostaje zawarta umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości:
- na adres e-mail podany w trakcie Rejestracji (dotyczy Klientów posiadających aktywne Konto Klienta) lub
- na adres e-mail podany w trakcie składania Zamówienia (dotyczy Klientów nieposiadających aktywnego Konta Klienta)
- telefonicznie oraz na adres e-mail w przypadku zamówienia z opcją płatności przy odbiorze.
- Przyjęcie Zamówienia do realizacji:
- w przypadku Zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się najpóźniej następnego dnia roboczego po telefoniczny potwierdzeniu danych do wysyłki Zamówienia złożonych przez Klienta,
- w przypadku Zamówienia płatnego przelewem– rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy za złożone Zamówienie.
- w przypadku Zamówienia płatnego prze system PayU – rozpoczyna się tego samego dnia jeśli zamówienie wpłynie do godziny 14 danego dnia roboczego.
- Przez przygotowanie Zamówienia rozumie się skompletowanie i spakowanie zamówionego Produktu przez Sprzedawcę oraz przekazanie go zewnętrznej firmie kurierskiej w celu jego dostarczenia Klientowi.
- Realizacja Zamówienia przez Sklep Internetowy odbywa się do 48 godzin licząc od dnia, o którym mowa w punkcie poprzednim, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 15. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta lub poza godzinami działania Sklepu Internetowego są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
- W sytuacji, gdy Zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane ze względu na brak dostępności Produktu, Klient zostanie o tym poinformowany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni od dnia złożenia Zamówienia. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie zwróci otrzymaną od Klienta kwotę pieniężną za niezrealizowane Zamówienie. Zamiast zwrotu pieniędzy Klient, według własnego uznania, może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zakup innego Produktu.
- Do każdego Zamówienia wystawiany zostaje właściwy dokument księgowy wysyłany do Klienta wraz z zamówionym Produktem.
- Szczegółowa instrukcja dotycząca procedury składania Zamówienia została zawarta w zakładce „FAQ” zamieszczonej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- CENY PRODUKTÓW
- Przez cenę należy rozumieć cenę brutto Produktu umieszczoną obok informacji o Produkcie, nieuwzględniającą kosztów dostarczenia Produktu. Ceny Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
- Cena podana przy Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy, jednakże są one wyraźnie wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
- FORMY PŁATNOŚCI
- W Sklepie Internetowym za złożone Zamówienie można dokonać płatności w następujący sposób:
- za pobraniem – przy odbiorze przesyłki u Kuriera firmy FedEx,
- przelewem – na podany poniżej rachunek bankowy: BZ WBK 50 1090 1359 0000 0000 3505 6723
- płatność w systemie PayU - dokonywana jest za pośrednictwem profesjonalnego systemu realizacji transakcji płatniczych on-line. Klient po wybraniu opcji płatności zostaje przekierowany do serwisu umożliwiającego autoryzację transakcji.
- CZAS DOSTAWY
- Wysłanie Zamówienia w dniu jego złożenia w odniesieniu do Produktów z oznaczeniem ich wysyłki od 24h, może nastąpić jeżeli:
- Zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym, oraz
- Dokona płatności w systemie PayU, albo
- wpłata zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy do godziny 13.00, albo
- Sprzedawca potwierdzi telefonicznie informację o wysyłce Produktu za pobraniem do godziny 13.00.
- Czas oczekiwania na doręczenie przesyłki przez przewoźnika wynosi od 2 do 4 dni roboczych od dnia przekazania przez Sprzedawcę przewoźnikowi przesyłki do wysłania.
- Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx. Firma FedEx doręcza przesyłki w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 – 17.00. W momencie nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej www.fedex.com/pl/track
- Sprzedawca nie ma wpływu na dokładną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier kontaktuje się telefonicznie z Klientem. W przypadku, gdy kurier nie zastanie Klienta w domu, zostawia dwukrotnie awizo z informacją jak skontaktować się z firmą kurierską i ustalić termin kolejnej dostawy.
- KOSZTY DOSTAWY
- Informacja o kosztach dostawy umieszczona jest w zakładce „Dostawa” na stronie głównej Sklepu internetowego oraz dodatkowo widoczna jest w koszyku podczas składania Zamówienia. Wszystkie przesyłki są nieodpłatnie ubezpieczone.
- O ostatecznych kosztach dostawy, które uzależnione są od wagi, gabarytów oraz liczby zakupionych Produktów, Klient jest informowany przed wyrażeniem zgody na zawarcie umowy ze Sprzedawcą, tj. przed dokonaniem zakupu Produktów.
- ODBIÓR PRZESYŁKI PRZEZ KLIENTA
- W momencie odbioru Produktu wysłanego pod wskazany przez Klienta adres, zaleca się w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu opakowania, w tym zabezpieczeń logistycznych (np. opakowanie Produktu jest uszkodzone, widoczne ślady otwierania, naruszono taśmę) rekomendujemy zdecydowanie odmówić jej przyjęcia i niezwłocznie zawiadomić o powyższym Sprzedawcę.
- Jeżeli stan zewnętrzny przesyłki nie budzi jakichkolwiek zastrzeżeń jeszcze w obecności doręczyciela, zaleca się sprawdzić jej zawartość. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranego produktu wskazane jest sporządzenie protokołu szkody. Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonego Produktu, zaleca się, w obecności kuriera, spisać protokół szkody (w przypadku gdy kurier nie ma przy sobie takiego protokołu istnieje możliwość umówienia się z kurierem na spisanie go w innym terminie lub spisanie go na dowolnej kartce papieru), a w nim podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków Produktu i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać niezwłocznie do Sprzedawcy na adres do korespondencji sklep@multichem.pl lub zeskanować i przesłać na adres e-mail: rc@multichem.pl.
- Powyższe zalecenia i rekomendacje mają na celu wyłącznie usprawnienie procedury dochodzenia roszczeń przez Klienta. Ich niedochowanie nie ma jednak żadnego wpływu na możliwość realizacji uprawnień przysługujących Klientowi w związku z wadami Produktów.
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827, ze zm., dalej jako „UPK”), z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie w dowolnej formie (w tym przykładowo: przy wykorzystaniu formularza zwrotu, w formie pisemnej bądź w formie wiadomości e-mail) w terminie 14 dni licząc od dnia wydania Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie trzeciej innej niż przewoźnik, a jeśli Produkt dostarczany był partiami lub w częściach, od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
- Do zachowania 14 – dniowego terminu określonego w punkcie 1 powyżej wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres: Multichem Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 2, 62-030 Luboń, lub adres poczty elektronicznej: sklep@multichem.pl.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający uniknięcie uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości Produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie a Produkt powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym.
- Konsumentowi dokonującego zakupu Produktu służącemu zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb (znajdującego się w kategorii „Gotowe kolory” (mieszkanka kolorów z komponentów podstawowych) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrot zakupionego Produktu.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (tj. za transport od Sprzedawcy do Konsumenta) z tym zastrzeżeniem, że Sprzedawca zwraca Konsumentowi jedynie koszty najtańszego, zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w ofercie Sprzedawcy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy. Dla zachowania 14 – dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie Produktu do Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
- Zwrotu Produktu należy dokonać na adres Sprzedawcy: Sklep firmowy Profix ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności jaki został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu oraz jest możliwy do pobrania w zakładce Zwroty, jednakże skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe.
- WADY PRODUKTÓW, PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie obowiązujących przepisów.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi.
- W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych Produktu, Klient będący Konsumentem może żądać obniżenia ceny albo od umowy odstąpić, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
- Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- O stwierdzonej wadzie należy zawiadomić Sprzedawcę, nie później niż w terminie 2 lat od dnia wydania Produktu. Zaleca się w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis wady oraz żądanie Konsumenta zgodnie z pkt 4 oraz 5 powyżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Zalecamy zgłoszenie wady przy wykorzystaniu wzoru formularza reklamacyjnego, którego przykładowa wersja stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu. Zaleca się dołączenie do zgłoszenia wady dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu Produktu w Sklepie Internetowym lub jego kopii. Zawiadomienie można wysłać również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rc@multichem.pl.
- Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady Produktu równocześnie ze złożeniem zgłoszenia wady należy dostarczyć reklamowany Produkt na adres: ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo.
- Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji Konsumenta. Brak zawiadomienia Konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Uprawnienia Konsumenta wynikające z wad Produktu lub Klienta niebędącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Klienta wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancji.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Przy złożeniu Zamówienia dane osobowe Klienta umieszczane są w bazie danych Sprzedawcy. Administratorem danych jest Sprzedawca. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla celów realizacji i obsługi Zamówienia. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, ze zm.).
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, poprzez odznaczanie odpowiedniej opcji na formularzu zgłoszeniowym.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, jednak konieczne do zrealizowania Zamówienia przez Sklep Internetowy.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
- Dane osobowe są niezwłocznie usuwane po zrealizowaniu przez Sklep Internetowy Zamówienia (w przypadku Klienta, który nie dokonał Rejestracji) lub po usunięciu przez Klienta jego Konta Klienta.
Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zamieszczone w zakładce „Polityka prywatności” zamieszczonej na stronie internetowej Sklepu.
PDF
|
Sklep Online |
Reklamacja produktu
Poniżej najważniejsze informacje na temat procedury reklamacji produktu
-
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych Produktu, Klient będący Konsumentem może żądać obniżenia ceny albo od umowy odstąpić, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
-
Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
-
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
-
O stwierdzonej wadzie należy zawiadomić Sprzedawcę, nie później niż w terminie 2 lat od dnia wydania Produktu. Zaleca się w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis wady oraz żądanie Konsumenta zgodnie z pkt 4 oraz 5 Regulaminu Multichem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Zalecamy zgłoszenie wady przy wykorzystaniu wzoru formularza reklamacyjnego, którego przykładowa wersja stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu. Zaleca się dołączenie do zgłoszenia wady dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu Produktu w Sklepie Internetowym lub jego kopii. Zawiadomienie można wysłać również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rc@multichem.pl.
-
Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady Produktu równocześnie ze złożeniem zgłoszenia wady należy dostarczyć reklamowany Produkt na adres: Sklep Multichem ul. Rynkowa 156 62-081 Przeźmierowo.
Poniżej załączony jest formularz reklamacyjny.
PDF
|
Sklep Online |
Nie mogę znaleźć receptury w programie?
Może się zdarzyć, że mimo dołożenia wszelkich starań w bazie programu recepturowego brakuje potrzebnego koloru.
W tym wypadku pomocą służą koloryści firmy Multichem. Nasi specjaliści odpowiedzą na przesłane pytanie w możliwie najkrótszym czasie. W tym celu wyślij zgłoszenie bezpośrednio z programu recepturowego. Zobacz filmik prezentujący jak to zrobić
YouTube
Photo
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Gdzie szukać kodu koloru mojego samochodu?
Odnalezienie numeru koloru samochodu możemy wykonać samodzielnie w kilku krokach. Nie jest to jednak proste. Informacja o numerze koloru samochodu znajduje bardzo często na tablice znamionowej samochodu. - Pierwszy krok to odszukanie tabliczki z numerem – tutaj pomocne mogą być informacje w zakładce "Tabliczki znamionowe". Zamieszczone tam grafiki pokazują – gdzie szukać tabliczki w zależności od marki samochodu.
- Drugi krok –po odnalezieniu tabliczki – najlepiej zrobić jej zdjęcie np. telefonem. Może okazać się to konieczne – ponieważ każdy producent samochodów w sposób indywidualny koduje numer koloru. Nie ma jednego wzoru znakowania.W razie problemów z odczytaniem, można zdjęcie wysłać do sklepu lub mieszalni w której chcemy zamówić kolor. Pracownicy punku pomogą rozkodować nam numer koloru.
- Ostatni krok to wpisanie numeru do programu recepturowego Kar-Bon.
Załączamy krótki filmik pokazujący w jaki sposób odnaleźć numer koloru w samochodzie VW Passat. Tabliczki znamionowe
YouTube
Photo
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Ile lakieru potrzeba do pomalowania samochodu?
Funkcja w programie recepturowym Kar-Bon pomaga określić ile lakieru potrzebujemy na wymalowanie, poszczególnych elementów jak i całego pojazdu.
W programie Kar-Bon po wybraniu konkretnego koloru, pojawia nam się przycisk "DOSTOSOWANIE ILOŚCI", po kliknięciu możemy wybrać, określone elementy karoserii samochodu które chcemy pomalować a program podpowie nam ile lakieru potrzebujemy.
Do wyboru mamy różne wielkość samochodu. Zobacz filmik aby zobaczyć jak działa omawiana fukcja.
Kalkulator, pomaga dobrać ilość farby jedynie w przybliżeniu. Należy uwzględnić - indywidualne warunki lakierowania
YouTube
Photo
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Konwerter połysku B03
Dzięki jego zastosowaniu możemy uzyskać satynową powierzchnię odporną na zarysowania. Wystarczy zaznaczyć pole "KONTROLER POŁYSKU" w programie recepturowym Kar-Bon a otrzymamy recepturę na lakier bazowy 1K który możemy pomalować bez użycia lakieru bezbarwnego jako powłoki zabezpieczającej.
Nie ma potrzeby stosowania lakieru bezbarwnego na wierzch.
Lakier bazowy skojarzony z tym dodatkiem bardzo dobrze nadaje się do zastosowania np. do lakierowania komory silnika.
YouTube
Photo
PDF
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Do czego używane są koloranty Candy?
Candy oferuje szeroką gamę kolorów motocyklowych i kolorów z efektami wizualnymi. Aby korzystać z Candy w programie recepturowym - zaznacz to w ustawieniach. Zobacz załączony filmik
YouTube
Photo
PDF
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Dodatki kolorystyczne - Stardust
Dodatki kolorystyczne pozwalają na odtworzenie nawet najoryginalniejszych powłok z efektami wizualnymi.
Potrafią zmienić kolor w zależności od kąta obserwacji pozwalając uzyskać zaskakujące efekty optyczne.
YouTube
Photo
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Żywica matująca 003 - (system akrylowy CP 88)
Żywica matująca jest dodatkiem do lakierów akrylowych w systemach dwukomponentowych (2K).
Dzięki jej zastosowaniu możemy uzyskać matową lub półmatową powierzchnię.
Dodanie żywicy matującej zmniejsza siłę krycia lakieru.
YouTube
Photo
PDF
|
Program recepturowy Kar-Bon |
Co to jest Podkład Reaktywny?
Choć bardziej precyzyjniej powinniśmy powiedzieć grunt reaktywny, u nas nosi symbol CP 590
Chroni on najlepiej powierzchnie metalowe przed korozją. Grunt reaktywny (tzw. Wash Primer) nakładamy bezpośrednio na powierzchnie metalowe. Jest to dwukomponentowy produkt, gdzie rolę aktywatora pełni rozcieńczony kwas fosforowy. W wyniku kontaktu z żelazem otrzymujemy warstewkę fosforanów żelaza, tworzącą skuteczną barierę przed czynnikami korozyjnymi.
Podkład tego typu nanosi się zazwyczaj bardzo cienkimi warstwami (o grubości kilkunastu mikrometrów), dlatego też wymaga jeszcze pokrycia innym podkładem akrylowym lub epoksydowym.
PDF
|
Aplikacja produktów |
Co to jest Podkład epoksydowy?
Podkłady epoksydowe (CP 395; CP 394) dzięki doskonałej przyczepności do metalu oraz silnemu usieciowaniu są doskonałą barierą dla wody. Służą jako warstwa gruntująca powierzchnię metalowe przed korozja. Wadą gruntów epoksydowych jest jednak długi czasu utwardzania.
Polecany artykuł: Zabezpieczenie powłoki
PDF
|
Aplikacja produktów |
Dlaczego powstają "Rybie oczka" po lakierowaniu?
Rybie Oczy - znane jako Kraterowanie, Spodkowanie i Cofanie to wynik zanieczyszczenia na lakierowanej powierzchni. Pozostałości silikonu, past polerskich, itp.
Przed malowaniem należy się upewnić się, że wszystkie powierzchnie są całkowicie czyste.
Upewnić się, że wszystkie czynności z wykorzystaniem produktów zawierającym silikony przeprowadzane są z dala od pomieszczeń lakierniczych.
Usunąć uszkodzony lakier i ponownie polakierować.
Polecany artykuł: Zanieczyszczenia na powierzchniach lakierowanych.
PDF
|
Aplikacja produktów |
Jaki utwardzacz wybrać?
W kartach technicznych (TDS) produktów wskazane są zalecane utwardzacze dla danego typu produktu.
Do poniższego postu załączamy plik z tabelą pozwalającą określić którego utwardzacza powinniśmy użyć.
Dodatkowo wiele informacji znaleźć można na poniższej stronie www. Zobacz krótki filmik pokazujący jak w prosty sposób można znaleźć informacje o aplikacji produktów na stronie www.multichem.pl Dział z dokumentacją techniczną: DOKUMENTACJA
YouTube
PDF
|
Aplikacja produktów |
Jaki stosować rozcieńczalnik?
W kartach technicznych (TDS) produktów wskazane są zalecane rozcieńczalniki dla danego typu produktu.
Do poniższego postu załączamy plik z tabelą pozwalającą określić który rozcieńczalnik powinniśmy użyć.
Dodatkowo wiele informacji znaleźć można na poniższej stronie www. Zobacz krótki filmik pokazujący jak w prosty sposób można znaleźć informacje o aplikacji produktów na stronie www.multichem.pl Dział z dokumentacją techniczną: DOKUMENTACJA
YouTube
PDF
|
Aplikacja produktów |
Bumper CP 582 - aplikacja
Bumper to jednoskładnikowy lakier strukturalny przeznaczony do prac naprawczych i renowacyjnych elementów z tworzyw sztucznych, takich jak: zderzaki, oprawy lusterek czy listwy boczne.
Zaleca się wykonanie natrysku próbnego, weryfikującego potrzebę zastosowania CP 390 - dodatku do tworzyw sztucznych zwiększającego przyczepność.
YouTube
|
Aplikacja produktów |
Ile kosztuje system mieszalniczy?
Dokładamy wszelkich starań aby nasze oferty uwzględniały indywidualne oczekiwania klientów, dlatego każdorazowo przygotowujemy spersonalizowaną ofertę. W celu otrzymania oferty prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami regionalnymi lub bezpośrednio z działem sprzedaży w centrali firmy tel. 61 893 37 31.
Dane kontaktowe
|
Aplikacja produktów |
Jaki lakier bezbarwny wybrać?
Taka decyzja zależy od przeznaczenia i sposobu aplikacji lakieru bezbarwnego.
W razie wątpliwości możecie się Państwo skontaktować z naszym technikiem, który służy swoją wiedzą i doświadczeniem. Proszę pisać na adres: ml@multichem.pl lub dzwonić tel. 607 745 049
Poniżej załączamy tabele porównawczą – pozwala porównać parametry naszych produktów.
Dodatkowo wiele informacji znaleźć można na poniższej stronie www. Zobacz krótki filmik pokazujący jak w prosty sposób można znaleźć informacje o aplikacji produktów na stronie www.multichem.pl
Katalog produktów: LAKIERY BEZBARWNE
YouTube
PDF
|
Aplikacja produktów |
Jaki podkład wybrać?
Taka decyzja zależy od przeznaczenia i sposobu aplikacji podkładu.
W razie wątpliwości możecie się Państwo skontaktować z naszym technikiem, który służy swoją wiedzą i doświadczeniem. Proszę pisać na adres: ml@multichem.pl lub dzwonić tel. 607 745 049
Poniżej załączamy tabele porównawczą – pozwala porównać parametry naszych produktów.
Dodatkowo wiele informacji znaleźć można na poniższej stronie www. Zobacz krótki filmik pokazujący jak w prosty sposób można znaleźć informacje o aplikacji produktów na stronie www.multichem.pl
Katalog produktów: PODKŁADY I GRUNTY
YouTube
PDF
|
Aplikacja produktów |
Gruntowanie błotnika
Poniższy filmik przedstawia sposób aplikacji gruntu reaktywnego CP 590 oraz podkładu akrylowego CP 345
YouTube
|
Aplikacja produktów |
Po jakim czasie nakładać lakier bezbarwny?
Lakiery bezbarwne nakładamy w większości przypadków stosując metodę „mokro na mokro”, czyli na czystą nieszlifowaną powierzchnię lakieru bazowego 1K (którą można przetrzeć szmatką antystatyczną). Po nałożeniu ostatniej warstwy lakieru bazowego musimy odczekać ok. 10-15 minut. To jest czas potrzebny na odparowanie powłoki a następnie nakładamy lakier bezbarwny.
Polecany artykuł Jak prawidłowo aplikować lakier bezbarwny
|
Aplikacja produktów |
Jaka jest różniaca między “Bazą” a “Akrylem”?
Lakier bazowy „baza”, to jednoskładnikowy lakier (1K), który w dużym uproszczeniu nadaje barwę naszej powłoce. Do przygotowania gotowej do natrysku mieszanki potrzebujemy jedynie dedykowanego rozcieńczalnika.
Lakiery bazowe wymagają zabezpieczenia ich lakierem bezbarwnym. Nasze produkty bazowe to lakiery Kar-Bon, BlueLine oraz wodorozcieńczalne lakiery AquaLine 2G. Lakiery bazowe pozwalają na uzyskanie powłoki z różnego rodzajami efektami wizualnymi. Służą do tego różnorakie pigmenty m.in. Perły, Metaliki, Xirallic itp.
Lakiery akrylowe w większości przypadków występują w wersji dwukomponentowej np. Acryl CP 88 tzn. do ich utwardzenia niezbędny jest aktywator tzw. utwardzacz. Lakiery akrylowe nie wymagają pokrycia ich lakierem bezbarwnym. To jest najważniejsza różnica. Wadą lakierów akrylowych jest niemożliwość uzyskania powłoki z efektami, jak to ma miejsce w przypadku lakierów bazowych.
Katalog produktów Lakiery nawierzchniowe
PDF
|
Aplikacja produktów |
Czy do lakieru akrylowego mogę użyć rozcieńczalnika bazowego?
Lakiery akrylowe CP 88 posiadają dedykowany do nich rozcieńczalnik CP 040 (lub w wersji wolniejszej CP 070). Użycie innych rozcieńczalników w tym bazowych wiąże się z utratą gwarancji na produkt.
Jeśli przez pomyłkę dodałeś rozcieńczalnik bazowy do lakieru akrylowego to szybko się zorientujesz ponieważ pierwszym symptomem jest zmatowienie powłoki.
Lakiery Acryl CP 88 Premium
PDF
|
Aplikacja produktów |
Czy do lakieru bazowego mogę użyć rozcieńczalnika akrylowego?
Dla lakierów bazowych Ka-Bon zalecamy jedynie dedykowane rozcieńczalniki (CP 048 i CP 078). Użycie innych rozcieńczalników w tym akrylowych wiąże się z utratą gwarancji na produkt.
Ważniejsze jest są jednak konsekwencje - użycie rozcieńczalnika akrylowego wiąże się z wydłużeniem czasu schnięcia lakieru oraz wpływa na ułożenie ziarna pigmentu w powłoce. Innymi słowy niech nie zdziwi Cię, że w najlepszym przypadku otrzymasz kolor inny niż powinien być - gorsza, że powłoka może stracić przyczepność do podłoża a to przy pozornej oszczędności na oryginalnym rozcieńczalniku jest to kosztowne.
Kar-Bon
PDF
|
Aplikacja produktów |
Zalecane utwardzacze i rozcieńczalniki.
Używanie dedykowanych utwardzaczy i rozcieńczalników gwarantuje nam uzyskanie prawidłowej powłoki. Informację o tym, jakie dodatki stosować znajdują się w karcie technicznej produktu. W prosty sposób można to także sprawdzić poprzez stronę www. Zobacz załączony filmik i sprawdź samemu.
Katalog produktów
YouTube
PDF
|
Aplikacja produktów |
Kolory RAL
RAL to popularny i często używany wzornik kolorów. Często potrzebujesz pokazać - który kolor RAL Cię interesuj. Teraz możesz to zrobić w prosty sposób korzystając z naszego poglądowego wzornika online. W razie potrzeby możesz zapisać wybrany kolor jako plik PDF. Łatwo go później przesłać jako wiadomość e-mail Zobacz jak to działa
Kolory RAL
YouTube
|
Aplikacja produktów |