Zmiany mają na celu uproszczenie procesu wyboru produktów, przy jednoczesnym zachowaniu oczekiwanej jakości i wydajności. Dzięki standaryzacji na jednym zestawie utwardzaczy, minimalizujemy szanse na zmienność w procesie utwardzania, co skutkuje gładką powierzchnią i łatwiejszym, bardziej wydajnym szlifowaniem.
Przejdziemy na zestaw utwardzaczy dla konkretnych produktów, które wcześniej wykorzystywały CP 216, CP 297 i CP 278:
CP 297 będzie zastąpione w: CP 399 / CP 363 / CP 385 / CP 365 / CP 250 / CP 400
CP 216 będzie zastąpione w:CP 388 / CP 375
CP 278 będzie zastąpione w: CP 370 DTM
Dodatkowo, utwardzacze CP 282, CP 285 i CP 286 mają określone zakresy temperatur, w których zapewniają optymalną wydajność, co pozwala na skuteczniejsze dostosowanie się do warunków atmosferycznych:
CP 282 Utwardzacz szybki: 10-20℃
CP 285 Utwardzacz standardowy: 15-25℃
CP 286 Utwardzacz wolny: 25-35℃
Cieszymy się, że możemy zaproponować większą elastyczność - nowe utwardzacze będą kompatybilne z CP 399, CP 363, CP 385, CP 365, CP 250, CP 400, CP 388, CP 375, CP 370 DTM, a także z naszymi istniejącymi produktami, takimi jak: CP 1500, CM 10 i Acrylic. To pozwoli na jeszcze lepsze dostosowanie do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
Wierzymy, że powyższe zmiany poprawią wyniki i przyczynią się do sukcesu Waszych projektów. Przejście na jeden zestaw utwardzaczy ma na celu także uproszczenie procesów zakupu, przechowywania i obsługi. Wierzymy, że to zmniejszy koszty związane z zarządzaniem wieloma utwardzaczami, pozwalając na bardziej efektywne zarządzanie zasobami.
Nowe objętości dla rodziny CP 28X także zostaną wprowadzone, aby zapewnić większą wygodę i elastyczność.
Zmiany wejdą w życie na stałe od końca czerwca / początku lipca. Etykiety wycofanych utwardzaczy powoli się kończą i w niedługim czasie zaczniemy oferować nowe zamienniki.
Kontynuujemy nasze starania, aby dostarczać Wam najwyższej jakości produkty, które spełniają Wasze oczekiwania i pomagają osiągnąć cele biznesowe.
Utwardzacze uniwersalne
Grubość lakieru na samochodzie jest jednym z najważniejszych wskaźników jego stanu technicznego i historii eksploatacyjnej. Właściciele i nabywcy używanych samochodów coraz częściej sprawdzają fabryczną grubość lakieru, aby ocenić, czy poj
Odpryski lakieru na samochodzie to częsty problem, szczególnie w przypadku nowych aut, których właściciele zwracają uwagę na każdy drobny defekt.
Wybór odpowiedniego lakieru samochodowego to ważny element każdej naprawy lakierniczej. Niezależnie od tego, czy chodzi o niewielkie zaprawki, czy kompleksowe lakierowanie...