Zmiany mają na celu uproszczenie procesu wyboru produktów, przy jednoczesnym zachowaniu oczekiwanej jakości i wydajności. Dzięki standaryzacji na jednym zestawie utwardzaczy, minimalizujemy szanse na zmienność w procesie utwardzania, co skutkuje gładką powierzchnią i łatwiejszym, bardziej wydajnym szlifowaniem.
Przejdziemy na zestaw utwardzaczy dla konkretnych produktów, które wcześniej wykorzystywały CP 216, CP 297 i CP 278:
CP 297 będzie zastąpione w: CP 399 / CP 363 / CP 385 / CP 365 / CP 250 / CP 400
CP 216 będzie zastąpione w:CP 388 / CP 375
CP 278 będzie zastąpione w: CP 370 DTM
Dodatkowo, utwardzacze CP 282, CP 285 i CP 286 mają określone zakresy temperatur, w których zapewniają optymalną wydajność, co pozwala na skuteczniejsze dostosowanie się do warunków atmosferycznych:
CP 282 Utwardzacz szybki: 10-20℃
CP 285 Utwardzacz standardowy: 15-25℃
CP 286 Utwardzacz wolny: 25-35℃
Cieszymy się, że możemy zaproponować większą elastyczność - nowe utwardzacze będą kompatybilne z CP 399, CP 363, CP 385, CP 365, CP 250, CP 400, CP 388, CP 375, CP 370 DTM, a także z naszymi istniejącymi produktami, takimi jak: CP 1500, CM 10 i Acrylic. To pozwoli na jeszcze lepsze dostosowanie do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
Wierzymy, że powyższe zmiany poprawią wyniki i przyczynią się do sukcesu Waszych projektów. Przejście na jeden zestaw utwardzaczy ma na celu także uproszczenie procesów zakupu, przechowywania i obsługi. Wierzymy, że to zmniejszy koszty związane z zarządzaniem wieloma utwardzaczami, pozwalając na bardziej efektywne zarządzanie zasobami.
Nowe objętości dla rodziny CP 28X także zostaną wprowadzone, aby zapewnić większą wygodę i elastyczność.
Zmiany wejdą w życie na stałe od końca czerwca / początku lipca. Etykiety wycofanych utwardzaczy powoli się kończą i w niedługim czasie zaczniemy oferować nowe zamienniki.
Kontynuujemy nasze starania, aby dostarczać Wam najwyższej jakości produkty, które spełniają Wasze oczekiwania i pomagają osiągnąć cele biznesowe.
Utwardzacze uniwersalne
Dla wielu kierowców samochód to coś więcej niż środek transportu – to pasja, hobby, a często także duma i osobista wizytówka. Nic więc dziwnego, że każda rysa, zadrapanie czy wgniecenie potrafi wywołać irytację.
Jak cieniować lakier samochodowy? Technika ta pozwala skutecznie naprawiać niewielkie uszkodzenia lakiernicze bez konieczności malowania całego elementu karoserii. Dzięki niej można uzyskać płynne przejście pomiędzy nową a starą warstwą
Zadbany lakier samochodowy to nie tylko kwestia estetyki, ale również inwestycja w długowieczność karoserii. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na przywrócenie jej blasku i przygotowanie auta do dalszych zabiegów ochronnych jest dekontamin